2014. június 27., péntek

Hagymahéjjal festettem...

Onion skin dyed silk scarf
















































... ezt a selyemkendőt, ahogy az a nagykönyvben meg van írva, vagyis majdnem úgy, mert én foltosra szerettem volna festeni, hogy sok árnyalatot is láthassak egymás mellett, szóval ezért nem az átszűrt hagymás lébe tettem a selymet, mint más rendes ember, hanem a hagymahéjak közé. Foltos is lett, ahogy vártam, a kendő színei ragyognak a napfényben. Imádom....

Legyen szép hétvégétek!

6 megjegyzés:

  1. Annás, ez meseszép! A hagyma meg az ezeregyéjszaka pompája! Fantasztikus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Napon fotózva csillog, mintha csillámporral lenne megszórva, árnyékban puhák a fényei, lágyan simogatóak. A két fény közül most a csillogósat mutattam. Pedig csak egy kis komposztra szánt hagymahéjban áztattam a selyemkendőt...

      Törlés
  2. Csodaszép színe van!
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Az állam leesett :-) Micsoda vibráló és erős szín. Nem csodálom, hogy imádod viselni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sok szín tetszik, de csak keveset szeretek viselni. Ez sem az én színem. De remélem, hogy akinek készítettem, örömmel fogja majd viselni :)

      Törlés