2014. június 17., kedd

Maszat :)



17 megjegyzés:

  1. What a sweet darling! Thanks for sharing. Happy week!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yes, yes, absolutely cute :) She is my daughter's kitten :)
      Have a nice day!

      Törlés
  2. Tisztában van a szépségével :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes, bújós cica, és szuperpuha a bundája :)

      Törlés
  3. Ó, jaj, ne - a gyerekek így is folyton második cicáért nyaggatnak....!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is érdekes lesz a helyzet, ha Maszat és Szusi hozzánk költözik, nem tudom, Titusz mit szól majd a konkurenciához...

      Törlés
  4. A pofácskája nagyon Pötyire emlékeztet :)

    VálaszTörlés
  5. Édes pofi :-) Nálunk is van három "rosszcsont". Annyira imádom, amikor mellettem alszanak, amíg horgolok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ideális állapot, én is azt szeretem, ha van a közelemben macska :)

      Törlés
    2. "Ideális állapot" ezen jót nevettem :D...de igaz.

      Törlés
  6. Jajj, de szép kis szőröske! Igazi házi cica!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép ezüstös a bundája, és még végtelenül puha is...

      Törlés
  7. én is azt szereteml, ha körbevesznek a macskák. lehetőleg jó szorosan:) édes kis maszat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem megnyugtatnak, ellazítanak a cicák, és szeretem nézni, ahogy örülnek a nyugalomnak, a jó kajának, a simogatásoknak, a napfénynek... az életnek. Maszat pedig cuki :)))

      Törlés